Az iskolarendszer buktatói

Gyerekeink csak huszon éves koruk környékén találkoztak az állami iskolai rendszerrel. Waldorf iskolában tanultak.
Betti lányom most hetente jár óvodai gyakorlatra állami óvodába. Furcsán, értetlennek lát dolgokat, amit ő egészen másképp szokott meg. Miért nem lehet a társasjátékok figuráival bábozni? Ezzel nem úgy kell játszani! -mondják az óvónők…

És sokszor nagyon nehéznek érzem a gyerek kineziológiai oldásokat. Miért?
Mert érzem a szülői félelemből fakadó elvárásokat, hogy csináljunk egy “normális” gyereket, aki jól működik az iskolában. Aki beillik a rendszerbe.

Nem tudunk ilyet csinálni, és nem is szeretnénk.
Olyan dolog a küldetésünk, amit Vekerdy Tamás is megfogalmaz a cikkében. Ennél jobban én sem tudtam volna megírni.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*